Andersch, H., Arnold, C., Seemann, A.-K., Lindenmeier, J. (2019): Understanding ethical purchasing behavior - validation of an enhanced stage model of ethical behavior, in: Journal of Retailing and Consumer Services.
Andersch, H., Lindenmeier, J., Liberatore, F., Tscheulin, D.-K. (2018): Resistance against corporate misconduct: an analysis of ethical ideologies' direct and moderating effects on different forms of active rebellion, in: Journal of Business Economics.
Lindenmeier, J., Lwin, M., Andersch, H., Phau, I., Seemann, A.-K. (2017): Anticipated consumer guilt: an investigation into its antecedents and consequences for fair-trade consumption, in: Journal of Macromarketing.
Andersch, H., Liberatore, F., Hurst, A., Kern, A., Lindenmeier, J., Wieselhuber, S. (2016): Reputation öffentlicher Arbeitgeber - Validierung eines Messkonzepts am Beispiel von Mitarbeitenden einer deutschen Gemeindeverwaltung, in: Zeitschrift für öffentliche und gemeinwirtschaftliche Unternehmen.